måndag 1 december 2008

Det går framåt trots att jag inte bloggar

Idag var faktiskt första motionsrundan sedan senaste inlägget. Det har bara varit gym sedan dess. 5 st riktiga gympass och 3 hemmaträningar med hantel och magövningar. Men det är ju inte så kul att blogga om dem, det är ett gympass och ibland orkar man lyfta lite mer helt enkelt.

Men idag, då var jag ute på en runda som jag i mitten av oktober, alltså för 1,5 månader sedan, tog på 40 min. Det är en ganska kuperad runda där jag springer lite som jag vill i ett motionsspår på så sätt som passar mig. Jag vet inte exakt hur långt det är, men eftersom jag mäter samma sträcka varje gång så spelar det ingen roll. Någon dag ska jag kolla. Idag tog jag samma sträcka på 31 min, men då vet jag att jag var ganska seg den dagen jag tog det andra resultatet.

Jag ligger nu precis på 90 kg och balanserar och har inte kommit riktigt under ännu. Men det märks alltså de här 2-4 kilona som jag hade extra bara för någon månad sedan.

Kommer jag under 90 och väger under om 30 dagar så infriar jag den enda målsättning från förra årsskiftet som jag ännu inte uppnått.

Inga kommentarer:

Anpassad sökning