lördag 13 december 2008

Under 90 kilo!

Jag ligger nu på ca 89 kilo. Men det är lite fusk. Det beror på 4 dagars sjukdom med en febertopp på 39,5 grader som kraftigt nedsatt aptiten. Och det som man fått i sig har inte varit det nyttigaste alltid.
Det kom smygande i tisdags morse och börjar ge sig nu. Men det blir en lång svit med snuva och halsen verkar det som.
Hoppas kunna träna något pass i mitten på nästa vecka, just nu är det jobbigt att ta trappor.

Men under 90 som sagt, vet inte om jag kommer gå upp det kilot lätt när jag återhämtat mig, men målet får vara att inte komma över det igen.

2 kommentarer:

Skånepågen sa...

Nu har jag kommit hem från träningsläger med Mattias Svahn och har verkligen utvecklats som skidåkare, eller man kan säga att jag lärt mig åka skidor =)

Tänkte åka Engelbrektsloppet nästa år, har du några tips inför det? Hur kuperat är det, hur är det med reptider, är det svårare än Vasaloppet?

Motionären sa...

Ahh, har han ett eget läger nu? Han hjälpte Staffan Larsson när jag körde Vasa-läger hos honom förra året. Mycket bra tränare var de bägge.
Var det Svahn som rekommenderade Engelbrektsloppet? Har för mig att han vunnit det...

Anpassad sökning