tisdag 4 augusti 2009

Tjörn Triathlon

Det är vad som ligger närmast i tävlingskalendern.

Jag har hållit upp en del under sommaren och är nu precis uppe på 90 kilo och balanserar. Fast att jag inte skrev så mycket blogginlägg under våren så är det fortfarande lite aktivitet. Mest styrketräning har det varit, och det är ju inte något att blogga om direkt.

Men nu ska jag börja föra dagbok igen inför Vasaloppet 2010. Och för att komma igång med motionen innan det rasar för mycket ska jag alltså köra Tjörn Triathlon.

Första anpassade passet för detta körde jag idag, med cykling och löpning efteråt.

1 kommentar:

Lotta Tjörn Triathlon sa...

Hej !

Vad roligt att du har Tjörn som ett mål för din träning. Är du sugen på att komma innan och träna är du välkommen på Tjörn TriathlonCamp med Ted Ås sista helgen i januari.
Lycka till med träningen hoppas vi ses !
Lotta Tjörn Triathlon

Anpassad sökning