måndag 18 januari 2010

Seedning Vasaloppet

Förra årets Öppet Spår gav en seedning för mig till led 7 i år. Det ska bli intressant att se vad Landvetter Långlopp antyder för någon seedning på den tiden jag åkte igår, den kommer med all säkerhet vara sämre.

Sista två varven igår var jag sådär riktigt trött och slutkörd på energi att jag verkligen funderade på vad jag höll på med. Idag är jag redan och kollar på nya seedningslopp för att få ytterligare värdefull träning till Vasaloppet.
Det hade varit intressant om Västgötaloppet fick ihop sin bana på 21 km som de vill i sitt PM. Det är bra segt att åka nio varv som igår.

Jag hoppas inte seeda upp mig, jag tror min kapacitet med den sparsamma träningen som hinns med ligger ganska precis runt led 7. Men ett lopp till som genomkörare vore väldigt kul, känns det som idag.

Inga kommentarer:

Anpassad sökning