måndag 2 mars 2009

Seedning Birkebeinerrennet

Inte för att jag tänkte åka Birkebeinerrennet igen inom överskådlig tid, men jag såg nu att seedningen från Öppet spår kommit in. Den gav att jag bara var minuter från att seedas till pulje 10.
Förra året var jag i pulje 12 av 18 och borde nog varit något snäpp längre ner egentligen.

Vårvädret är inte riktigt på gång ännu utan det är hopplöst mellanväder med regn. Därav blev det lite styrketräning idag, med mål att komma igång med löpning imorgon och cykling så snart gruset är borta från cykelvägarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart hittar du seedningen från Öppet Spår 2009?

Motionären sa...

Till Birken?
http://www.birkebeiner.no/Birkebeinerrennet/Seeding/

BN - HP contact person and enthusiast in Finland sa...

Hej jag läste det fina inslaget från förra årets Birkebeiner 2008 och undrar var man kunde hitta en noggrann spåråprofil för att se hur man skall fördela krafterna. Jag siktar på en tid på ca under 5 h utan att sett profilen. Jag har skidat öppetspår må -06 på 6 h 12 min.

Häslningar
BN

Anpassad sökning