måndag 31 mars 2008

The countdown has begun!

Idag efter ytterligare en vecka utan någon annan träning än en armhävnings och magpass, så smällde det till.

Första gympasset sedan årsskiftet tror jag. Bröst, biceps och baksida axlar och korsrygg.
Efter det; de första 1,65 milen på resan mot 100 mil. Detta tog 45 min, brände 711 kcal och gjordes med en snittpuls på 77% och en peak på 85%. Tanken var att ta ett spinningpass efter gymmet, men jag tänkte jag fick ta första passet i min egen takt och körde motionscykel.

Ska bli intressant att se hur man går efter Vätternrundan, det kändes rätt bra efter bara 45 min och kommer säkert kännas imorgon också.

Jag ska försöka få in någon stapeldiagramsfunktion på sidan och räkna av mot 100 mil för att motivera mig själv.

2 kommentarer:

Skånepågen sa...

På vätternrunt sidan kan du registrera din träning, där får du lite diagram m.m.

Motionären sa...

OK! Tack för tipset, det ska jag kolla in.

Anpassad sökning