onsdag 9 juli 2008

Fotboll och cykling

Idag körde jag en halvtimme ganska hårt på cykel. Inget långt pass, men jag vill mest underhålla cykelformen innan jag lägger in lite tyngre pass inför Birkebeinerrittet.

På kvällen blev jag också tillfrågad att vara med att lattja fotboll. 2 st 6-mannalag som körde i två timmar. Det var såklart väl segt i slutet efter allt ruschande, men jag skriver ändå upp det i träningsdagboken då det var under ganska lång tid.

Jag har även lagt upp lite nya länkar till olika roliga skidsidor jag hittade idag när jag satt och planerade höstens rullskideträning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant, men jag hoppas verkligen att jag ska ha våtdräkt på fredag:-)

Motionären sa...

Ja, det ska bli spännande att läsa hur det gick för dig i Vansbro Halvsimning på bloggen.

Anpassad sökning