måndag 4 februari 2008

Inte så farligt ännu

Till frukosten tog jag lite kolhydrater i form av en brödskiva, samt fil. Till lunchen också en brödskiva samt keso. Till detta massor av proteiner. Proteindrink på fm och em.

Nu innan passet är man rejält hungrig, så frågan är hur det kommer kännas efter lite skidåkning på väg hem...

Engelbrektsloppet blev till slut av, spikat av de ansvariga igår em. Det hade jag nästan väntat mig att de skulle ställa in när det drog ut så på tiden. Dagen före kör tjejerna Kristinaloppet, och det är 3-4 plusgrader båda dagarna. Dessutom blir det en rysare på onsdag då det ska regna lite. Hoppas verkligen de vet vad de gör och att spåren håller. Kommer de verkligen kunna spåra om bra från lördag till söndag? Jag läser lite för mycket historiska krigsromaner, men jag kan inte låta bli att känna som en soldat i ledet som precis får order om avmarsch mot något riktigt ovisst "Hoppas vid gudarna att de vet vad de gör, för det här ser ut att kunna gå åt riktigt illa".

Inga kommentarer:

Anpassad sökning