onsdag 11 februari 2009

Guldring efterlyses

När jag åkte skidor igår på Landvetter ställde mina nya handskar till det igen. Förlovningsringen är försvunnen, det är 99% säkert att detta skedde när jag tog av mig mina nya tighta handskar (jag har gått ner 5 kilo på tre månader nu, så den har suttit väl löst det sista). Jag gjorde inget annat den dagen som kan ha gjort att den föll av.

Jag tog aldrig av mig dem under åkningen, så den finns inom 5 meters radie från "stugan" där man betalar spåravgiften (jag parkerade alldeles utanför den). Har du hittat den där, var god kontakta mig. Jag kan återge exakt vad som är inskrivet i den. Den som hittar den kommer förhoppningsvis återlämna den till Landehof eller lämna den till Polisen, så jag har goda förhoppningar om att få den åter. Att smälta ner en förlovningsring (gällande iallafall) betyder evig olycka.

Inga kommentarer:

Anpassad sökning